Friday, September 12, 2008

Son of A ... Part 2 YAY


Skylar: Welcome Back


Maggie: I know I've said this before...I love my tutu!


Hey what's over yonder ?????


Miss Kate: I'm in charge here.


Skylar: This son of bitch bit me!!!!


Kate: You shouldn't talk like that.


Maggie: Mind your own business.


Cute.


Checking the cute little kitty's anal glands.


Maggie: Let's never talk about this again.


Skylar: No No No ... the stench of it all.


C'mon Dance with me.


A big pile of CUTENESS.


Posing for a nano-second.


Yeah over the posing.


Corn is A-Maiz-ing!!!!


Onnie the Super Hero.


When can we play princesses'?


Sisters


What do you mean I can't go in the house?


Pretty Pussy

Rex

Rex in time out.

Turkey in time out!

Yeah he deserves it too!!!!!!!!!
FFF: Definetly Off Topic

A species of mushroom called the dickheadis fungis!!!! LOL

17 comments:

Leslie said...

wow thats a fun name for a fungis! LOL

that is a cute pile of cuties!!!

Sky rocks!!!

Hugs,Leslie

Stephanie said...

Cute pictures and very witty captions! You did make up the last one, didn't you? I would hate to have that growing my yard.
BTW, I saw in your profile that your anniversary was yesterday~so Happy Anniversary!

Stacey and Dewey said...

You crack me up!!! Love the comments, to perfect for the cute pics!!! Love the Tutu I need to get one for myself :)
Have a wonderful weekend!!
Stacey

Anonymous said...

OMG these pictures are sooooooooooo cute!!!!!!!!!!!!!!!! Maggie is such a princess at all times with her tutu. I love the pile of cuteness. They are such good friends, I wish they lived closer.
Poe head

Farrah said...

Thanks for the comment on my blog Kelly...We are really excited! SHE will be here in about 3 weeks and she is staying with us intil she finds a place of her own...

Skylie is so darn cute!!!!!

ANDREEA said...

I love the girls,all cte and beautiful,and I love the farm and the animals...this is a dream of mine...a farm...lol

Tracy'sspace said...

Gorgeous photos and I love the comments!

MICHELLE said...

Cute pictures, funny post and mushroom. Have a great weekend.

Tina said...

You are too funny. Your captions always crack me up. Sky has your expressions down pat. Glad you are back.

Rhonda said...

I was laughing NONSTOP and I really needed a good laugh today! Thanks for providing that as well as the gorgeous pictures!
Rhonda
http://fourchildrenrus.blogspot.com/

Robyn said...

Too cute!! You have the best captions for your pics!! :)

Robyn

Tracey said...

You are a dickheadis fungus!
You should pluck the f-in turkey, cook it up, and have it for turkey day! No one bites my DIL and gets away with it!
XOXO

Valerie said...

I've been seeing alot of tutu's here lately. I think I should get one and prance around here in it. My husband would probably think I was hitting the bottle too much, LOL so maybe I'll buy one for Ava.

Madelyn's Mommy said...

Your freakin crazy! I love reading your posts!

Have a good week.

Andrea

Gwen, Jenny, & Mia said...

What kind of fungi is that?

Kathy said...

Nice fungus! Sky and her friends look like they have a great time!

Beverly said...

LOL!